مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-14اقتصادي

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مصرف برق استان در سالجاری نسبت به سال گذشته، 15درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اکبر حسن بکلو از افزایش 15 درصدی مصرف برق مشترکین آذربایجان غربی خبر داد و گفت: مصرف برق در استان، 15 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین به افزایش 15 درصدی نیاز مصرف امسال نیز اشاره کرد و گفت: پیک مصرف برق در آذربایجان غربی روند صعودی دارد و امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش پیک بار را شاهد هستیم درحالیکه در سالهای گذشته میزان افزایش یا رشد مصرف کمتر از 5 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا تا روز4 شنبه این هفته و پیش بینی افزایش دمای هوا، تنها راه جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، مدیریت مصرف است که اننتظار می رود مشترکین برق استان در این خصوص با ما همکاری نمایند .

حسن بکلو ادامه داد: تابستان امسال با فرارسیدن گرمای زودهنگام، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، کاهش ذخایر منابع آبی نیروگاه های برق آبی شرایط ویژه ای را رقم زده است که برای کنترل این شرایط به همراهی و مشارکت تمام مردم نیاز داریم و مشترکین می توانند تنها با کاهش 10 تا 15 درصدی مصارف خود صنعت برق را یاری نمایند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت