مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14سياسي

جبهه انقلاب نیازمند خودباوری است/باید به سمت انسجام حرکت کنیم


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب نیازمند خودباوری است، گفت: فقر، تبعیض و فساد در کشور بیداد می کند اما همه این ها رفع شدنی است، - عصر امروز در گردهمایی نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه که در راستای حمایت از جبهه انقلاب در انتخابات، در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: با انقلاب اسلامی دو جدال در سطح جهانی ظهور یافت، جریان های مقابل انقلاب انسان را موجودی لذت جو و به دنبال سود حداکثری تعریف کردند که به دنبال سلطه گری است اما انقلاب اسلامی افق جدیدی برای جامعه و انسان که به دنبال تمدن نوین اسلامی است تعریف کرد.

وی ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب شعارهای آزادی و عدالت به بهترین صورت مورد اقبال قرار گرفت اما باید جامعه ای ساخته شود که این شعارها نیز در آن مشهود و قابل تکثیر باشد؛ از بعد از انقلاب تا به امروز دعوا بر سر همین موضوع است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نبود دیدگاه درست نسبت به جامعیت اسلام یاد کرد و گفت: اسلام می تواند در ساحت های مختلف ارائه برنامه داشته و جامعه را متحول کند اما باید به این اصل ایمان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه غلط به توانمندی های جامعه ما را از ظرفیت اسلام و نخبگان دانشگاهی محروم کرده است، تصریح کرد: وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه انقلاب نیازمند خودباوری است/باید به سمت انسجام حرکت کنیم

جبهه انقلاب نیازمند خودباوری است/باید به سمت انسجام حرکت کنیم