مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14سياسي

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش حضور حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه با حضور در شهرستان شفت از منطقه سیاهمزگی این شهرستان بازدید و از نزدیک با مردم این منطقه صحبت و از مشکلات آنها آگاه شد.

نماینده ولی فقیه در حاشیه حضور در این منطقه با با خانواده شهید سید مهدی میر حاتمی با اشاره به اینکه عزت و آرامش جامعه مرهون جانفشانی شهدا است، اظهار کرد: از جمله وظایف مسئولان در نظام اسلامی ارائه خدمات به روستاییان است و این خدمات باید بی منت باشد.

وی در ادامه در جمع مردم این منطقه بیکاری را از مشکلات منطقه کم برخوردار سیاهمزگی عنوان کرد و افزود: مدیران و نیروهایی که درد مردم را می دانند باید مجاهدانه وارد میدان شوند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در نظام اسلامی انجام امور باید برای رضای خدا باشد، تصریح کرد: اگر در نظام اسلامی انجام کارها برای رضای مسئول باشد، خیانت است.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خردادماه جاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند