مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14اقتصادي

قدرت خریدمردم رابادادن کارت اعتباری به دهک های پایین حفظ می کنیم


نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: یارانه ها هدفمند اجرا نشده و با دادن کارت اعتباری خرید به دهک های پایین می توان گوشه ای از مشکلات آنها را حل کرد.

- ، عبدالناصر همتی عصر دوشنبه در شبکه تلویزیونی اصفهان با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی اظهار داشت: امروزه اقشار مختلف جامعه گرفتار بیکاری و مشکلات معیشتی بوده و رفاه و آسایش شهروندان تحت تأثیر تحریم های ظالمانه قرار گرفته است، بنابراین نیاز است که بازنگری در نحوه اداره کشور و اقتصاد صورت گیرد.

وی افزود: سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده و در استان ها باعث شده که ما نتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و علت آن به نگرش اقتصادی مسئولان بر می گردد در صورتی که در دنیا سیاست را در اختیار اقتصاد قرار می دهند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: باید سیاست های در پیش گرفته شده، منفعتی برای مردم داشته باشد در نهایت مردم را از فقر نجات دهد نه اینکه رأی دادن مردم باعث محدودتر شدن در عرصه های مختلف شود.

تمرکززدایی از شهرهای بزرگ و به حاشیه رفتن سایر شهرها وی با بیان اینکه چهار سال اول دوره طلایی اقدامات است، گفت: مشکل استان ها این است که راهبرد علمی برای توسعه اقتصادی ندارند، هر استان با توجه به قومیتی، فرهنگ، منابع و حتی نزدیکی به دریا و همسایگان شرقی پتانسیل های متفاوتی دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خریدمردم رابادادن کارت اعتباری به دهک های پایین حفظ می کنیم

قدرت خریدمردم رابادادن کارت اعتباری به دهک های پایین حفظ می کنیم