مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14اقتصادي

میانگین اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری است


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: میانگین اهدای خون توسط بانوان در کشور 5 درصد است و این درحالی است که در استان اهدای خون بانوان در حال حاضر 8 درصد است که پیش بینی می شود اهدای خون به 10 درصد برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: میانگین اهدای خون توسط بانوان در کشور 5 درصد است و این درحالی است که در استان اهدای خون بانوان در حال حاضر 8 درصد است که پیش بینی می شود اهدای خون به 10 درصد برسد.

ابراهیم میری مقدم، امروز دوشنبه 24 خرداد در مراسم تجلیل از اهداء کنندگان برتر خون در خراسان جنوبی به مناسبت سالروز جهانی اهدای خون (14 ژوئن) اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 5 هزار و 502 نفر از خواهران و برادران برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون در استان مراجعه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از این تعداد 4 هزار و 380 نفر موفق به اهدای خون شده اند، افزود: در این مدت 87 نفر موفق به اهدای پلاکت و 62 نفر نفر پلاسما شدند.

وی گفت: 4 هزار و 82 مرد و 297 زن موفق به اهدای خون شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3.

7 درصد افزایش دارد.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی ادامه داد: میانگین اهدای خون توسط بانوان در کشور 5 درصد است و این درحالی است که در استان اهدای خون بانوان در حال حاضر 8 درصد است که پیش بینی می شود اهدای خون به 10 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری است

میانگین اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری است