مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-14سياسي

از اعطای اختیارات به شهرستان ها تا شناسایی ظرفیت ها


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرفیت های شهرستان ها را شناسایی کرده ایم و بر اساس آن به تعداد شهرستان های کشور، پایتخت خواهیم داشت.

- در گفتگوی انتخاباتی قاضی زاده هاشمی با مردم خراسان جنوبی مطرح شد؛ از اعطای اختیارات به شهرستان ها تا شناسایی ظرفیت ها ایسنا/خراسان جنوبی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرفیت های شهرستان ها را شناسایی کرده ایم و بر اساس آن به تعداد شهرستان های کشور، پایتخت خواهیم داشت.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، امروز دوشنبه 24 خرداد در گفت وگوی انتخاباتی با مردم خراسان جنوبی گفت: برنامه ما این است که به تعداد شهرستان های کشور پایتخت داشته باشیم یعنی اختیاراتی که در پایتخت وجود دارد به استان ها هم داده شود و اختیارات هیأت وزیران به فرمانداران تفویض شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این برنامه پتانسیل ها و داشته های هر شهرستان شناسایی شده و هر شهرستان در یک زمینه خاص که در آن سرآمد دیگر شهرستانهاست، به پایتخت همان ظرفیت تبدیل می شود، و برای این ظرفیت، سرمایه گذاری منابع بانکی کشور و اولویت نظام آموزشی، گمرک و تجارت داخلی و بین المللی در اختیار داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنین در این برنامه مجموعه بودجه دستگاه های مختلف جمع و سرانه هر شهرستان در اختیار فرماندار و شورای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعطای اختیارات به شهرستان ها تا شناسایی ظرفیت ها

از اعطای اختیارات به شهرستان ها تا شناسایی ظرفیت ها