مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-14سياسي

نشست خبری 21 نامزد عضو لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران


نشست خبری 21 نامزد عضو لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران که به لیست جمهور نامگذاری شده برگزار و نامزدهای این لیست به بررسی اولویت ها و بیان دغدغه ها و برنامه های خود برای شهر تهران پرداختند.

- نشست خبری 21 نامزد عضو لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران که به لیست" جمهور" نامگذاری شده برگزار و نامزدهای این لیست به بررسی اولویت ها و بیان دغدغه ها و برنامه های خود برای شهر تهران پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چکیده اظهارات و برنامه های 21 عضو لیست جمهور که ظهر امروز در نشست خبری که در مرکز همایش های رایزن برگزار شد به شرح زیر آمده است: رضا امیدوارتجریشی از جوانان عضو لیست که سابقه شورایاری و فعالیت در بخش صنعتی و خصوصی را در کارنامه دارد در این نشست سخنانش را با گرامی داشتن یاد آیت الله طالقانی به عنوان بنیان گذار شوراها آغاز کرد و گفت: جای کسانی که خدمات زیادی در شورای شهر پنجم ارائه کرده و حالا صلاحیت شان تأیید نشده بسیار خالی است و امیدوارم که ما بتوانیم روند مثبتی را که با رأی مردم در شورای شهر آغاز شده ادامه دهیم و پیشرفت های بیشتری را نیز حاصل کنیم.

امیدوار تجریشی ادامه داد: پیگیری لایحه جامع مدیریت شهری و افزایش نقش آفرینی شورایاری ها در اداره شهر از جمله مهمترین اولویت های بنده برای شورای شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری 21 نامزد عضو لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران

نشست خبری 21 نامزد عضو لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران