مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-14سياسي

کارخانه نساجی احیا می شود/ سفره مردم نباید به دلار بند شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بخشی هایی از صنعت و کارخانه نساجی مازندران تعطیل و نیمه جان است، تغییر و تحول در مدیریت را لازم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر دوشنبه در برنامه انتخاباتی شبکه طبرستان با بیان اینکه مردم مازندران سخت کوش و مهمان نواز هستند، افزود: مردم مازندران همواره نسبت به شهدا قدردان هستند.

وی با ادای احترام به خانواده 10 هزار و 400 شهید، جانبازان و ایثارگران، کشاورزان و غیره اظهار داشت: لغو و حذف دیرکرد تسهیلات کشاورزان که به دلیل حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله دچار خسارت شدند، باید زودتر در دستور قرار می گرفت.

وی بابیان اینکه تولید کشاورزی مازندران سبب رونق استان می شود، گفت: مازندران استانی سرسبز و سرزمین حاصلخیزی است و به رغم داشتن نیروی انسانی کارآمد، اقتصاد جنگل و دریا، صنایع پیشران و غیره دارای فقر و محرومیت است.

رییسی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت های ریلی و جاده ای، صنایع تبدیلی و جانبی برای رونق بخشی کشاورزی استان مورد نیاز است و با وجود استان مازندران واردات مرکبات و کالا معنایی ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: برنج کشور در گیلان و مازندران تولید می شود و مازندران به عنوان استان تولیدکننده جدی است که رتبه های برتر را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نساجی احیا می شود/ سفره مردم نباید به دلار بند شود

کارخانه نساجی احیا می شود/ سفره مردم نباید به دلار بند شود