مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-14سياسي

آذربایجان غربی ظرفیت تبدیل شدن به مرکز تجارت بین المللی را دارد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آذربایجان غربی ظرفیت تبدیل شدن به مرکز تجارت بین المللی انرژی را داراست که البته باید زیرساخت ها در این خصوص بهبود یابد.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های تجاری، اقتصادی و مرزی آذربایجان غربی اظهار کرد: ظرفیت تبادل مرزی در این استان بسیار فوق العاده است که فرصت های رونق اقتصادی را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی استانی موفق در تولید سیب در کشور است، گفت: با این وجود هر از چندگاهی مشکلات حوزه صادرات و عرضه سیب در کشور سرباز می کند که در بسیاری موارد، کشاورزان از خیر فروش آن می گذرند در حالی که این ظرفیت بسیار مهم است.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: در آذربایجان غربی کمبود صنایع بزرگ یکی از مشکلات است و باید سرمایه گذاری در این خصوص صورت گیرد، ضمن اینکه در حوزه ساخت ماشین آلات نظیر ماشین آلات باغی می توان از ظرفیت این استان استفاده کرد.

وی ظرفیت گردشگری از جمله دریاچه ارومیه و فضای سبز و اقلیم متنوع را دیگر ظرفیت مهم آذربایجان غربی برشمرد و اظهار کرد: با توجه به پیشرفته بودن خدمات پزشکی در این استان، می توان از ظرفیت خدمات بهداشتی درمانی در این استان استفاده کرد که نیاز به توسعه خدمات کنسول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی ظرفیت تبدیل شدن به مرکز تجارت بین المللی را دارد

آذربایجان غربی ظرفیت تبدیل شدن به مرکز تجارت بین المللی را دارد