مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-14سياسي

نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد/ لزوم ارتقای عرصه های اقتصادی و گردشگری


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد، بر ضرورت ارتقای عرصه های اقتصادی، گردشگری، - کشاورزی و دامپروری این استان تاکید کرد.

به گزارش، سعید جلیلی روز دوشنبه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای روستاهای لرستان اظهار داشت: فرصت های بسیار ارزشمندی در روستاهای لرستان وجود دارد و این امر می تواند در ارتقای کشور در مؤثر باشد.

نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان سلسله در حوزه شیلات بیان داشت: تعطیلی واحدهای شهرک صنعتی در خرم آباد مایه تأسف است، ظرفیت شهرک های صنعتی باید محلی بزرگ برای تولید و صادرات کشور باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه لرستان با ظرفیت های بسیار ارزشمندی که در عرصه های مختلف کشاورزی، دامپروری، شیلات، گردشگری، صنعت و معدن و… باید استانی باشد که نه تنها در آن مشکل بیکاری وجود نداشته باشد، بلکه پذیرای جوانان سایر کشور برای اشتغال باشد.

جلیلی بیان داشت: نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد، ظرفیت های حوزه دامپروری می تواند در استان ارتقا پیدا کند، تولید و پرورش ماهیان سردآبی در بین استان های غیر ساحلی کشور می تواند ارتقا پیدا کند، جهش ایران بدون جهش تک تک روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد/ لزوم ارتقای عرصه های اقتصادی و گردشگری

نباید نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد/ لزوم ارتقای عرصه های اقتصادی و گردشگری