مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-14سياسي

تشکیل دولت قوی مسیر ورود نخبگان را به عرصه های مدیریتی باز می کند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل یک دولت قوی می تواند مسیر ورود جوانان و نخبگان را به عرصه های مدیریتی باز کند و تحول واقعی را در کشور رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارمندان شهرداری اراک و مدیران بسیجی ادارات استان اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی همچون مسابقه ای بزرگ برای خدمت به مردم است و ملت ایران با حضور خود در صحنه انتخابات در واقع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی صیانت و پاسداری می کنند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل یک دولت قوی می تواند مسیر ورود جوانان و نخبگان را به عرصه های مدیریتی باز کند و تحول واقعی را در کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه در عرصه بین المللی پشتوانه ای قوی برای نظام اسلامی است در عرصه داخلی هم زمینه مهمی برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز می باشد.

کریمی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب احقاق حقوق ملت ایران در مجامع جهانی و بین المللی می شود و پشتوانه ای محکم برای دیپلماسی خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت قوی مسیر ورود نخبگان را به عرصه های مدیریتی باز می کند

تشکیل دولت قوی مسیر ورود نخبگان را به عرصه های مدیریتی باز می کند