مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-14سياسي

بقاء متبرکه قطب فرهنگی و اجتماعی شوند


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: بقاء متبرکه در سطح کشور باید به قطب فرهنگی و اجتماعی جامعه تبدیل شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: بقاء متبرکه در سطح کشور باید به قطب فرهنگی و اجتماعی جامعه تبدیل شوند.

حجت الاسلام غلامرضا عادل در آیین کلنگ زنی مجموعه مذهبی، فرهنگی و تاریخی امامزاده سید عباس (ع) بجنورد که 24 خرداد ماه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امامزاده سید عباس با اجرای این طرح توسعه که نشان از نگاه های بلند دارد، به یک قطب فرهنگی تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه فقط دو نفر هستند که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) آن ها را پاره تن خود توصیف کرده است، افزود: شخص نخست، فاطمه الزهراء (س) دختر گرامی پیامبر است که سخن پیامبر (ص) در این زمینه مشهور است و شخص دوم امام رضا (ع) است، بطوریکه پیامبر اسلام (ص) در جایی فرمودند: فاطمه پاره تن من است؛ و در جایی دیگر فرمودند: پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد.

حجت الاسلام عادل گفت: حضرت سید عباس (ع) برادر گرامی امام رضا (ع) هستند که در بجنورد مرکز خراسان شمالی آرام گرفته اند و حرم ایشان محل آسودگی خاطر زائران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاء متبرکه قطب فرهنگی و اجتماعی شوند

بقاء متبرکه قطب فرهنگی و اجتماعی شوند