مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-14اقتصادي

تبریز در کنار جاذبه های تاریخی از سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز در کنار جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز در کنار جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است.

محمدرضا پورمحمدی روز دوشنبه در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی و خدماتی هلیا و پارک آبی در تبریز، گفت: سرمایه گذاران این شهر همواره در کنار نهادهای دولتی برای توسعه استان تلاش می کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده برای افتتاح بزرگ ترین پارک آبی کشور در تبریز، افزود: با اخذ مجوز از ستاد کرونا، فعالیت رسمی این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان این که تبریز دارای پیشنیه ی خوبی در زمینه ی گردشگری، جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است، گفت: امروز یکی از مجموعه های خوب با ویژگی های خاص را در راستای رفاه مردم با کمک میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.

سید محمدرضا میرتاج الدینی افزود: این مجموعه جزو 10 پارک آبی کشور است که البته منحصر به فرد و دارای دو سالن مجزا شامل سالن آقایان و بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در کنار جاذبه های تاریخی از سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است

تبریز در کنار جاذبه های تاریخی از سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است