مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-14اقتصادي

مشکل قطعی آب خیابان شهید جعفری و فردوسی کرمانشاه باید به سرعت رفع شود


 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر لزوم رفع مشکلات قطعی آب خیابان شهید جعفری و میدان فردوسی کرمانشاه گفت: حدود یک هفته است شهروندان این مناطق با این مشکل مواجه هستند و باید این موضوع سریعاً پیگیری و حل شود.

- مشکل قطعی آب خیابان "شهید جعفری" و "فردوسی" کرمانشاه باید به سرعت رفع شود ایسنا/کرمانشاه  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر لزوم رفع مشکلات قطعی آب خیابان شهید جعفری و میدان فردوسی کرمانشاه گفت: حدود یک هفته است شهروندان این مناطق با این مشکل مواجه هستند و باید این موضوع سریعاً پیگیری و حل شود.

منوچهر فخری امروز(24 خرداد) در جلسه کارگروه تنش آبی استان اظهار داشت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که عده ای از شهروندان در مدت یک هفته با قطعی و کم آبی مواجه باشند، زیرا تحمل این موضوع حتی برای یک تا دو روز هم خیلی سخت است.

قخری ادامه داد: کارها با اما و اگر درست نمی شود، بلکه برای حل مشکل باید برنامه جدیت و پیگیری ویژه داشته باشیم و از متولیان می خواهیم نهایت تلاش خود را جهت رفع مشکل ایجاد شده در قطعی آب خیابان شهید جعفری و میدان فردوسی کرمانشاه بکار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با توجه به کمبود بارش در امسال و سال گذشته حتماً با مشکل کم آبی و قطعی آب مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی آب خیابان شهید جعفری و فردوسی کرمانشاه باید به سرعت رفع شود

مشکل قطعی آب خیابان شهید جعفری و فردوسی کرمانشاه باید به سرعت رفع شود