مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-14سياسي

امام جمعه پاوه: انقلاب اسلامی از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است


امام حمعه پاوه با بیان اینکه مردم ولایت مدار کُرد در مقابل حفظ آرمان های خود تا پای جان ثابت قدم هستند، بیان داشت: ده هزار شهید یکی از معتبرین اسناد تاریخ انقلاب اسلامی است مبنی بر این که قوم کُرد همواره همیار انقلاب اسلامی بوده و هست.

ماموستا ملا عبدالقادر قادری امام جمعه پاوه در گفتگو با خبرگزاری تقریب اظهار داشت: در عمر با برکت 42 ساله انقلاب اسلامی در این امت فراز و نشیب زیادی رخ داده است، هشت سال دوران جنگ نابرابر دفاع مقدس، جنگ های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .

نمونه هایی است که بعد از انقلاب بر این ملت تحمیل شد؛ لذا امروز شاید به ظاهر جنگ نظامی نداریم اما دشمنان این مرز و بوم با تمام توان در عرصه های مختلف در حال جنگ تمام عیار هستند.

مردم ولایت مدار کُرد در مقابل حفظ آرمان های خود تا پای جان ثابت قدم هستندامام جمعه پاوه عنوان کرد: ملت با بصیرت ایران بخصوص مردم مرزدار، غیور و ولایت مدار کُرد در طول این چهار دهه به جهان ثابت کردند که به معنای واقعی مسلمان، فهیم و در مقابل حفظ آرمان های خود تا پای جان ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به خاطرات دیدار با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: فرمانده وقت سپاه بیت المقدس کردستان در بخشی از گزارشی که خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرد گفت که اهل سنت غرب حدود ده هزار شهید همراه با تعداد زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پاوه: انقلاب اسلامی از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است

امام جمعه پاوه: انقلاب اسلامی از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است