مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-14اقتصادي

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مصرف برق استان در سالجاری نسبت به سال گذشته، 15درصد افزایش یافته است.

- از افزایش 15 درصدی مصرف برق مشترکین آذربایجان غربی خبر داد و افزود: پیک مصرف برق در آذربایجان غربی روند صعودی دارد و امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش پیک بار را شاهد هستیم در حالی که در سال های گذشته میزان افزایش یا رشد مصرف کمتر از 5 درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته و پیش بینی افزایش دمای هوا، تنها راه جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، مدیریت مصرف است که انتظار می رود مشترکین برق استان در این خصوص با ما همکاری کنند.

حسن بکلو ادامه داد: تابستان امسال با فرارسیدن گرمای زودهنگام، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، کاهش ذخایر منابع آبی نیروگاه های برق آبی شرایط ویژه ای را رقم زده است که برای کنترل این شرایط به همراهی و مشارکت تمام مردم نیاز داریم و مشترکین می توانند تنها با کاهش 10 تا 15 درصدی مصارف خود صنعت برق را یاری کنند.

وی یادآور شد: مدیریت مصرف برق در فصل گرما ضرورتی برای عبور از شرایط اوج مصرف این انرژی حیاتی بدون مدیریت اضطراری بار است که در شرایط فعلی، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان ها از طریق حذف وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت

مصرف برق در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت