مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-14سياسي

توانایی های آیت الله رییسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است


توانایی های آیت الله رییسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اولیای امور و بزرگان و آنان که دغدغه سیاسی و اجتماعی دارند در چنین شرایطی دور هم گرد آمده و برای شناسایی افراد توانمند در انتخابات فعالیت می کنند.

رییس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه این افراد پیش از آغاز انتخابات نیز فعال بودند، عنوان کرد: این افراد برای شناسایی و معرفی افراد اصلح برای بهبود شرایط اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه با اعلام آمادگی آیت الله سید ابراهیم رییسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری تا در کشور تغییر ایجاد کند، گفت: با کاندیداتوری وی از اقشار و احزاب مختلف بالغ بر 40 گروه به عنوان حامی آیت الله حضور یافتند.

بیگ محمدی با اشاره به اینکه از جمله حامیان آیت الله رییسی شورای وحدت کشور و استان است، گفت: علت حمایت از رییسی فاکتورهای قابل توجه موجود در وی است، چرا که وی یک شخصیت انقلابی بوده و دارای اعتقاد به ارزش های انقلابی است.

رییس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه آیت الله رییسی فردی پاکدست بوده و از خود مردم برای خدمت به مردم حضور یافته است، عنوان کرد: وی انسان سالمی بوده ودر پست های خود موفق عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی های آیت الله رییسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است

توانایی های آیت الله رییسی عامل حمایت اقشار مختلف از وی است