مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-14سياسي

با خلاقیت و ابزارهای نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم


مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی 4 ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

- هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه گفت: در مجموعه فولاد مبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

به گفته وی، طی 4 ماه گذشته تلاش بر این بوده است که با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی، تصویری که باعث امیدآفرینی است و حاصل از خلاقیت موجود در فولاد مبارکه بوده برای مخاطبان و ذی نفعان خود نمایش داده شود.

نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویدادها و جشنواره ها بررسی عملکرد فضاهای روابط عمومی و رسانه ایست.

در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیتهای چند ماه گذشته شرکتهای مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتواهای رسانه ای اعم از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خلاقیت و ابزارهای نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم

با خلاقیت و ابزارهای نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم