مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-14سياسي

بیانیه کانون وکلای مرکز درباره انتخابات


هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز پیرامون انتخابات های مورخ 28 خردادماه 1400 (ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی) بیانیه ای صادر کرد.

- هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز پیرامون انتخابات های مورخ 28 خردادماه 1400 (ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی برگزاری انتخابات در هر کشوری تجلی مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

یکی از ویژگی های متمایز انقلاب اسلامی مراجعه به آرای عمومی از بدو پیروزی و برگزاری مستمر انتخابات حتی در دوران جنگ تحمیلی است.

در این راستا کانون وکلای دادگستری مرکز باتوجه به نقش انتخابات در تحقق دموکراسی و جایگاه ویژه آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ملّت آگاه و هوشیار ایران را به حضور در انتخابات های 28 خرداد دعوت می نماید و آمادگی خود را برای کمک به مجریان انتخابات در اجرای دقیق و تام قانون اعلام می کند.

همچنین تمامی نامزدها، عوامل اجرایی و ناظران را به رعایت دقیق قانون توصیه نموده و امیدوار است انتخابات در چهارچوب قانون و در سلامت کامل برگزار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون وکلای مرکز درباره انتخابات

بیانیه کانون وکلای مرکز درباره انتخابات