مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-14پزشكي

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اگر تزریق واکسن در شهریور انجام شود شاید بتوانیم آموزش حضوری داشته باشیم،گفت: نمی توانیم نسخه واحدی برای تمامی دانشگاه ها در نظر بگیریم و بهتر است دست آنها را برای آموزش حضوری باز بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباسعلی کریمی در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از جلسه همفکری وزارت بهداشت و علوم برای بازگشت به آموزش حضوری در ترم آینده را مطرح کرد و گفت: هفته گذشته در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی، بحث شروع ترم تحصیلی جدید و بازگشت به آموزش ها به حالت حضوری مطرح شد.

البته دانشگاه های علوم پزشکی در این مدت با 40 درصد ظرفیت همچنان فعالیت داشتند و لذا از این حیث نسبت به سایر دانشگاه ها، جلوتر هستند.

وی آموزش حضوری دانشجویان را مستلزم آماده سازی خوابگاه ها دانست و گفت: به دلیل ترخیص بسیاری از پیمانکاران در خوابگاه ها، در صورت آغاز به کار مجدد آنها باید آمادگی لازم برای آن وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان بستری بیماران کووید در بیمارستان های دانشگاه، افزود: این آمار و ارقام محصول حدود 17 ماه تلاش خستگی ناپذیر همکاران در واحدهای مختلف بیمارستانی و ستادی است لذا باید به آنها خسته نباشید بگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده