مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14سياسي

پزشکی قانونی به دنبال کاهش قصور پزشکی/ استقبال سرد پزشکان از مناطق دور


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به عدم استقبال و همکاری برخی پزشکان در نقاط دوردست، گفت: برای فعالیت در سازمان پزشکی قانونی جاذبه ای برای پزشکان وجود ندارد و همکاران پزشک در برخی شهرهای دوردست مایل به همکاری نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید امیرحسین مهدوی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی، اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، دسترسی به خدمات پزشکی قانونی برای همه مردم کشور یکسان است.

وی با بیان اینکه دسترسی به خدمات قانونی به همان کیفیتی که در تهران است در سایر نقاط کشور از جمله خراسان جنوبی نیز ارائه می شود، بیان داشت: خوشحالیم از اینکه تجهیزاتی که در اداره کل استان مستقر است هیچ تفاوتی به لحاظ کیفی، اهمیت و ارزش با مراکز پیشرفته ای مانند آزمایشگاه تهران ندارد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به عدم استقبال و همکاری برخی پزشکان در نقاط دوردست، تبیین کرد: برای فعالیت در سازمان پزشکی قانونی جاذبه ای برای پزشکان وجود ندارد و همکاران پزشک در برخی شهرهای دوردست مایل به همکاری نیستند.

مهدوی با بیان اینکه پزشکان به دلیل سختی کار، دستمزد پایین و سایر مسائل رغبتی به فعالیت در سازمان پزشکی قانونی ندارند، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی به دنبال کاهش قصور پزشکی/ استقبال سرد پزشکان از مناطق دور

پزشکی قانونی به دنبال کاهش قصور پزشکی/ استقبال سرد پزشکان از مناطق دور