مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14سياسي

عفو 18 هزار زندانی طی یک سال گذشته/ زندانیان غربالگری می شوند


رییس سازمان زندان ها از 1800 بازدید مدیران سازمان از زندان های کشور طی یکسال خبر داد و گفت: در این مدت 18 هزار زندانی در 6 مناسبت مورد عفو واقع شده اند.

- ، محمدمهدی حاج‎ محمدی رییس سازمان زندان ها در جلسه شورای عالی قضایی با ارائه گزارشی از سفر استانی خود به همراه مدیران ستادی این سازمان به 31 استان کشور، گفت که در این سفرها با تشکیل تیم های کاری از تک تک زندان های کشور تعداد 1778 بازدید و بازرسی به عمل آمده است.

وی اشتغال را یکی از مهم ترین زمینه ها و علل بزهکاری عنوان کرد و با اشاره به ایجاد اشتغال 50 درصدی در زندان ها و برنامه سازمان متبوعش برای افزایش این میزان به 80 درصد در سال جاری خاطر نشان کرد که مدیران سازمان زندان ها در نیمی از استان های کشور متعهد شدند در نیمه اول سال این رقم تحقق یابد.

حاج ‎محمدی توجه به خانواده زندانیان را از مهم ترین دستورکارهای سازمان زندان ها برای توجه به مسائل و مشکلات زندانیان عنوان کرد و از ایجاد امکان ملاقات تصویری زندانیان با خانواده هایشان به عنوان یکی از اقدامات در این زمینه یاد کرد که رضایت‎مندی خانواده ها را به دنبال داشته است.

وی همچنین از 1800 بازدید مدیران سازمان از زندان های کشور طی یکسال خبر داد و گفت: در این مدت 18 هزار زندانی در 6 مناسبت مورد عفو واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو 18 هزار زندانی طی یک سال گذشته/ زندانیان غربالگری می شوند

عفو 18 هزار زندانی طی یک سال گذشته/ زندانیان غربالگری می شوند