مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14سياسي

آرا در انتخابات 28 خرداد ایجابی است/زمان و نحوه اجرای مناظرات ایده آل نبود


در نشست تشکل های دانشجویی فارس پیرامون انتخابات 28 خرداد که به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم حضور حداکثری، - ایسنا/فارس در نشست تشکل های دانشجویی فارس پیرامون انتخابات 28 خرداد که به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم حضور حداکثری، موضوع احتمال جایگزینی آرای ایجابی به جای آرای سلبی در این دوره از انتخابات مطرح شد.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز دوشنبه 24 خرداد در این نشست با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب صرف اعتراض به وضع موجود را در مطالبه گری کافی نمی داند، رزومه این تشکل دانشجویی در پیگیری برخی مسائل فارس را یادآور شد و گفت: ارسال نامه به ریاست قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه قند فسا یا ورود به بعضی مسائل شهری نظیر سیاه پوش شدن شهر در ایام اربعین و .

بخشی از این اقدامات بوده است.

او تشکل بسیج دانشجویی را نسبت به مسائل شهر شیراز و استان فارس حساس دانست و خاطرنشان کرد: بالغ بر 40 تا 50 نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز به بسیج دانشجویی آمده و پاسخ هایی داده اند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با بیان اینکه احزاب می خواهند موفق نبودن خود را در کادرسازی، گردن نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرا در انتخابات 28 خرداد ایجابی است/زمان و نحوه اجرای مناظرات ایده آل نبود

آرا در انتخابات 28 خرداد ایجابی است/زمان و نحوه اجرای مناظرات ایده آل نبود