مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-14حوادث

کلاهبردار اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد


رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاهبردار اینترنتی در استان دستگیر شد.

- ، روح الله شهبازی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کلاهبردار، در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فروش لوازم یدکی خودرو اقدام به کلاهبرداری می کرد.

وی بیان داشت: فردی با مراجعه به پلیس فتای استان با در دست داشتن مرجوعه قضایی، درخواست رسیدگی به شکواییه خود را مبنی بر کلاهبرداری از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شهبازی پور با بیان اینکه شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای مراودات تجاری و خرید کالا نیست و بهتر است هرگونه پرداخت وجه پس از رؤیت کالا و اطمینان از سالم بودن آن انجام شود، گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فرد شاکی، با شخصی که خود را فروشنده لوازم یدکی خودرو معرفی کرده آشنا شده و پس از توافقات به عمل آمده، برای خرید مبلغ 77 میلیون ریال به شماره حساب اعلامی واریز کرده است.

وی افزود: پس از واریز وجه، فرد مورد نظر دیگر پاسخگو نبوده و با انجام اقدامات پلیسی گسترده، مالک پیج، شناسایی و دستگیر شد.

شهبازی پور اظهار داشت: متهم پرونده در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

کلاهبردار اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد