مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-14اقتصادي

بوستان بانوان ازنا در بلاتکلیفی چندین ساله/ خلاء نشاط در پارک وعده ها


کلنگ احداث پارک بانوان ازنا سال 96 بر زمین زده شد و قرار بود سال 97 به بهره برداری برسد اما با گذشت حدود چهار سال خبری از پارک بانوان نیست، همین امر سبب گلایه و نارضایتی مردم به ویژه بانوان ازنا شده است.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، بهمن 96 که کلنگ پارک بانوان ازنا بر زمین زده شد قراربود یکسال بعد یعنی بهمن 97 پارک تکمیل و  بانوان از آن استفاده کنند، اما این وعده نیز مانند دیگر وعده های مسوولان محقق نشد.

در حال حاضر فضایی که برای احداث پارک بانوان اختصاص داده شده تنها درختچه هایی است که بر اثر بی توجهی در آستانه خشک شدن قرار دارند ، نه حصاری و نه وسیله ی که بانوان بتوانند به راحتی و آرامش خیال به ورزش بپردازند.

تکمیل پارک بانوان به عنوان یکی از مطالبات جدی بانوان ازنا ضروری است، موضوعی که باید مورد توجه مسوولان و متولیان این امر قرار بگیرد.

متاسفانه بی توجهی و رها کردن پروژه ها در ازنا یک امر عادی است به طوری که ما شاهد پروژه های بلاتکلیف  در زمینه های مختلف هستیم، مسوولان هنگام شروع پروژه ها از مزایا و اهمیت آنها سخن می گویند اما با گذشت زمان همه چیز به دست فراموشی سپرده می شود.

  ازنا محروم از پارک بانوان فرزانه سرلک یکی از بانوان ازنا می گوید: بسیاری از شهرها دارای پارک بانوان هستند و بانوان به راحتی در آن به ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان بانوان ازنا در بلاتکلیفی چندین ساله/ خلاء نشاط در پارک وعده ها

بوستان بانوان ازنا در بلاتکلیفی چندین ساله/ خلاء نشاط در پارک وعده ها