مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-14سياسي

6 هزار و 846 صندوق اخذ رای در استان تهران


استاندار تهران با اشاره به پیش بینی 6 هزار و 846 صندوق اخذ رای در استان تهران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی هم از دو هفته پیش اقدامات را آغاز کرده است هر چند به سبب شرایط کرونا اقدامات محیطی با تاخیر انجام شده است.

برگزاری 27 جلسه ستاد انتخابات استان تهران و 22 جلسه امنیتی محسنی بندپی در ادامه بیان کرد: 14 میلیون جمعیت در استان تهران وجود دارد که جمعیت استان با 13 استان کشور برابری می کند و از سوی دیگر به سبب اینکه مرکز ثقل فعالیت های سیاسی و اجتماعی و غیره هستیم هر اقدام اثرگذاری در تهران اثرات مثبتی در کل کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: 16 شهرستان؛ 47 شهر و 35 بخش در استان تهران وجود دارد همچنین 510 روستا داریم که در 502 روستا کاندیداهای شوراهای روستا به حد نصاب رسیده و انتخابات برگزار می شود.

استاندار تهران عنوان کرد: ستاد انتخابات استان تهران از نیمه دوم نیمه دوم مهرماه سال 99 کار خود را آغاز کرد، در جهت تحقق بخشیدن به شعار جمهوری اسلامی و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که بارها مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 846 صندوق اخذ رای در استان تهران

6 هزار و 846 صندوق اخذ رای در استان تهران