مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-14اقتصادي

راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی


به دنبال بیانه انتظارات قطعه سازان سراسر کشور از رییس جمهوری آینده، دبیر انجمن همگن قطعه سازان کشور به ارائه راهکارهای موثر برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور پرداخت.

- به دنبال بیانه انتظارات قطعه سازان سراسر کشور از رییس جمهوری آینده، دبیر انجمن همگن قطعه سازان کشور به ارائه راهکارهای موثر برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن های استانی قطعه سازان سراسر کشور در بیانیه ی خود مبنی بر انتظارات این صنعت از رییس جمهوری دولت سیزدهم و موضوعات در اولویت برای رسیدگی، اصلاح شیوه قیمت گذاری خودرو و قطعات آن و واقعی شدن قیمت هارا در اولویت اعلام کرده اند که در این راستا انتظار است، سیاست گذاری و حمایت راهبردی جایگزین تصدی گری دولتی در مدیریت صنعت یا نظارت بر صنعت خودرو براساس شاخص های اقتصادی و بنگاه داری شود.

علاوه براین رفع بحران نقدینگی، مشکلات تامین مواداولیه وقطعات نیمه ساخته داخلی و خارجی و اصلاح جایگاه تخریب شده صنعت خودرونیز از جمله ی دیگر درخواست فعالان این صنعت از رییس جمهوری آینده است.

مهمترین مشکلات قطعه سازان چیست؟ بدین ترتیب، آرش محبی نژاد-دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی و نیرو محرکه کشور- در گفت وگو با ایسنا،ضمن بیان مشکلات حاد زنجیره تامین خودروسازی به ارائه راهکارها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی

راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی