مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-14سياسي

چشم ها به صندوق های رأی دوخته شده است/ مردم دشمنان را ناامید کنند


امام جمعه دیر با بیان اینکه دشمنان اسلام چشم به صندوق های رأی دوخته اند گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق رأی دشمنان را ناامید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر دوشنبه در آیین جشن دهه کرامت در جوار شهدای گمنام شهر دوراهک با تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) عالمه و ولایت مدار و مدافع حریم ولایت بود و دارای مقام بالایی نزد اهلبیت است که همه به ویژه دختران ما باید درس علم و دانش، عفاف و حجاب و ولایت مداری از این بانوی بزرگوار بیاموزیم.

امام جمعه بندر دیر درباره شخصیت امام رضا (ع)، بیان کرد: امام هشتم هیچ گاه با سخن خود به دیگران جفا نمی کرد؛ سخن ما باید بهداشتی باشد؛ توهین، پرخاش، غیبت و تهمت زدن به دیگران در مرام امام هشتم نیست؛ نباید به بهانه انتخابات بیاییم با آبروی دیگران بازی کرده و یا دیگران را تخطئه و تخریب کنیم.

وی درباره دو انتخابات پیش رو، گفت: اگر امروز مردم از وضع موجود و گرانی و تورم و بی برنامگی و نابسامانی مسائل می نالند و می رنجند، بدانند که روز جمعه فرصتی برای تغییر این وضع است فرصتی که تا چهار سال دیگر تکرار نمی شود.

حسینی یادآور شد: آرا تک تک ما در انتخابات تأثیرگذار است و همان طور که رهبری فرمودند علاج مشکلات و دردهای مزمن کشور مشارکت حداکثری و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم ها به صندوق های رأی دوخته شده است/ مردم دشمنان را ناامید کنند

چشم ها به صندوق های رأی دوخته شده است/ مردم دشمنان را ناامید کنند