مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-14اقتصادي

کشف قریب به 1000 دستگاه ماینر در زنجان


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی 80 روز ابتدایی امسال، 957 دستگاه ماینر در استان کشف شده است.

- ایسنا/زنجان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی 80 روز ابتدایی امسال، 957 دستگاه ماینر در استان کشف شده است.

عبدالله نثار در گفت وگو با ایسنا، از کشف 957 دستگاه ماینر و صرفه جویی یک میلیون و 197 هزار و 383 کیلووات ساعت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: برای مقابله با رمزارزها علاوه بر اقدامات سراسری شرکت های توزیع برق در کشور، همکاری و حساسیت در حوزه های انتظامی و قضایی سطح استان نقش به سزایی دارد و افزایش همکاری نهادهای مرتبط، پایش مستمر کنتورها و بررسی مصارف مشترکان با دیماند بالا، انجام بازدیدهای میدانی و برگزاری طرح های جهادی با استفاده از گروه های عملیاتی توزیع برق استان برای کنترل مصرف برق به کاهش خاموشی ها و تامین برق پایدار و مطمئن، کمک قابل توجهی کرده است.

وی افزود: استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه در این زمان حساس کمبود برق، بسیاری از سودجویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه ای اقدام می کنند، به طوری که در یک سال اخیر 2144 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قریب به 1000 دستگاه ماینر در زنجان

کشف قریب به 1000 دستگاه ماینر در زنجان