مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-14سياسي

وقتی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر باری بر دوش شهروندان می شوند


تبلیغات نامزدهای ششمین دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر از پنج روز گذشته در خراسان شمالی هم زمان با سراسر کشور آغاز شد و شاهد راه اندازی ستادهای نامزدهای انتخاباتی در شهرهای مختلف هستیم.

- متاسفانه این روزها به رقم اینکه شعارهای قشنگی از سوی برخی از کاندیداهای شورای شهر شنیده می شود ولی در عمل گرایی به این شعارها بارو ندارند.

کاندیداهای شورای شهر بجنورد شعارهایی همچون شهر زیبا برای همه و شهر زیبا مدیریت زیبا را داده اند اما این سوال پیش می آید مگر می شود شعارهای این گونه داد و یا حرف از حقوق شهروندی زد ولی ساده ترین مسائل از سوی همین کاندیداها رعایت نشود.

وقتی در خیابان های شهر بجنورد قدم می زنیم با چتایی هایی مواجه می شویم که شهرداری آن ها را نصب کرده است تا نامزدها اقلام تبلیغاتی خود را بر روی آن ها نصب کنند.

این اقدام شهرداری برای جلوگیری از برهم خوردن منظر شهری است اما بازهم دیده می شود که بسیاری از بروشور و برگه های تبلیغاتی بر روی در و دیوار، تیرچراغ برق و درخت های شهر با سریش چسبانده شده است که حتی این امر ناراحتی و عصبانیت برخی کاسبان و شهروندان شهر را نیز به همراه داشت.

بطوری که یکی از کسبه های شهر که دارای ملک تجاری بود می گفت صبح که برای باز کردن مغازه ها از منزل بیرون آمدم دیدم با سریش برگه های تبلیغات نامزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر باری بر دوش شهروندان می شوند

وقتی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر باری بر دوش شهروندان می شوند