مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-14اقتصادي

آمازون در انبارهای خود از ربات استفاده می کند


آمازون اعلام کرد در چهار انبار جدید کالای خود از ربات استفاده می کند تا فرایند نگهداری، شناسایی و خروج و ارسال کالا به مقاصد مختلف را تسهیل کند.

- به نقل از سی ان بی سی، فعالیت گسترده نیروی انسانی در انبارهای آمازون موجب افزایش نرخ جراحت و آسیب دیدگی در میان کارگران آمازون شده که این مساله موجب اعتراض اتحادیه های کارگری و کارکنان آمازون شده است.

از همین رو آمازون قصد دارد به منظور کاهش این آمار از ربات استفاده کند.

این شرکت وعده داده که تا سال 2025 میزان سوانح و آسیب دیدگی های نیروی کار را تا 25 درصد کاهش دهد و بدین منظور بیش از 300 میلیون دلار برای اجرای طرح های افزایش ایمنی محیط کار در سال 2021 سرمایه گذاری کرده است.

دو ربات جدید شرکت آمازون ارنی و برت نام دارند و فعالیت ها و رفت و آمدهای آنها نیاز به تحرک فیزیکی کارگران انبارهای آمازون را کاهش می دهد.

آمازون می گوید این ربات ها جایگزین نیروهای کار نمی شوند و در عوض به کارگران امکان می دهند تا تنها بر روی امور نیازمند به تفکر متمرکز شوند و احتمال مجروح شدن خود را به حداقل برسانند.

ربات ارنی برای جابجا کردن و انتقال اقلام مختلف از قفسه ها و تحویل آنها به رانندگان برای رساندن به مقصد طراحی شده و استفاده از آن موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمازون در انبارهای خود از ربات استفاده می کند

آمازون در انبارهای خود از ربات استفاده می کند