مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-14پزشكي

سن ابتلا به کرونا کاهش یافته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش سن ابتلا به کروناویروس در استان فارس، این موضوع را موجب بروز نگرانی های جدی دانست.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش سن ابتلا به کروناویروس در استان فارس، این موضوع را موجب بروز نگرانی های جدی دانست.

دکتر مهرزاد لطفی دوشنبه 24 خرداد در سیصد و چهل و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز مهمترین راه موفقیت در کنترل موارد ابتلا به کووید19 را، رعایت اصول چندگانه بهداشتی موثر در پیشگیری دانست و گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت فردی، عوامل مهم مد نظر در کاهش موارد ابتلا و فوت ناشی از کرونا است.

لطفی با اشاره به اینکه براساس بررسی ها طی یک هفته گذشته شاهد افزایش تعداد نمونه های مثبت ابتلا به کرونا و درصد بستری بیماران در استان فارس بوده ایم، این موضوع را زنگ خطری جدی دانست و بر توجه ویژه به این موضوع تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با هشدار در زمینه کاهش سن موارد ابتلا به کرونا و افزایش موارد ابتلای جوانان در هفته های اخیر، اضافه کرد: سهل انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مرگ بر اثر کرونا به ویژه در جوانان و سنین پایین نگران کننده است، زیرا مرگ جوانان به معنی از بین رفتن نیروی مولد جامعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن ابتلا به کرونا کاهش یافته است

سن ابتلا به کرونا کاهش یافته است