مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14بين الملل

حماس در جواب بنت: زمان سکوت گذشت، چشم مقابل چشم، دندان مقابل دندان


یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به شکست نتانیاهو در نبرد شمشیر قدس تاکید کرد: مقاومت فلسطین از مرحله سکوت مقابل جنایات اشغالگران در حق مردمش عبور کرده است.

- یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به شکست نتانیاهو در نبرد شمشیر قدس تاکید کرد: مقاومت فلسطین از مرحله سکوت مقابل جنایات اشغالگران در حق مردمش عبور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به تهدیدهای نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه این جنبش در گفتگوی مطبوعاتی اظهار کرد: بنیامین نتانیاهو شکست خورد و در برابر غزه سقوط کرد حالا کسی که پس از او می آید چگونه موفق خواهد شد؟ الزهار در ادامه گفت: مقاومت فلسطین از مرحله سکوت و دریافت جنایات اشغالگران در حق مردمش عبور کرده و به مرحله چشم در برابر چشم، دندان در برابر دندان و آغازکننده ظالم تر است رسیده است.

این عضو دفتر سیاسی حماس افزود: اظهارات و تهدیدهای رهبران جدید دولت اشغالگر علیه غزه برای مصرف داخلی است اما باید جدی گرفته شوند.

او در ادامه گفت: ما باید این اظهارات را جدی بگیریم و برای آنها آماده باشیم زیرا آنها پس از نبرد شمشیر قدس که آغاز و مقدمه نبرد وعده آخرت بود، به خوبی می دانند که در حال حاضر سرنوشت شان بیش از گذشته به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس در جواب بنت: زمان سکوت گذشت، چشم مقابل چشم، دندان مقابل دندان

حماس در جواب بنت: زمان سکوت گذشت، چشم مقابل چشم، دندان مقابل دندان