مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14اقتصادي

بررسی پلتفرم های تحلیل و رصد شبکه های اجتماعی و رسانه ها


به عنوان یک کسب و کار در هر ابعادی، اطلاع از اینکه سهم صدای برند از بازار چقدر است، فعالیت رقبا چگونه است و تحلیل هایی از این دست، از ضروریت های روزانه شماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، به عنوان یک کسب و کار در هر ابعادی می دانید که نفوذ شبکه های اجتماعی و رسانه ها در سطح جامعه هر روز بیش تر از گذشته مشخص می شود و دانستن این که مخاطبان در مورد شما چگونه صحبت می کنند، سهم صدای برند از بازار چقدر است، فعالیت رقبا چگونه است و تحلیل هایی از این دست، از ضروریت های روزانه شماست.

شنیدن صداها و توجه به آن ها، به شما کمک می کند مسیر پیش رو در ابهام باقی نماند و واضح تر آن را ببینید و در مورد چگونگی نحوه برخورد با آن ها بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

جمع آوری و تحلیل تمام صحبت ها پیرامون برندتان در رسانه ها از جمله وب سایت ها، روزنامه ها، اینستاگرام، توییتر و غیره از طریق نرم افزارهای رصد، پایش و تحلیل رسانه ها امکان پذیر است.

این پلتفرم ها بر پایه هوش مصنوعی پی ریزی شده اند و با استفاده از این تکنولوژی و تنظیم دستی موضوعات می توانند داده های مربوط به برند از جمله شخصی یا سازمانی را تحت پوشش قرار داده و دقیق ترین اطلاعات، همراه با تحلیل های عمیق و رویکردهای مثبت و منفی را در اختیار شما قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پلتفرم های تحلیل و رصد شبکه های اجتماعی و رسانه ها

بررسی پلتفرم های تحلیل و رصد شبکه های اجتماعی و رسانه ها