مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-14حوادث

دستگیری سرکرده باند بین المللی قاچاق موادمخدر در سیستان وبلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته و بین المللی قاچاق مواد مخدر و دو همدست تبهکارش در جنوب شرق کشور خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان یافته و بین المللی مواد مخدر در جنوب شرق کشور شدند.

وی افزود: پس از ماه ها رصد اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان سراوان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی، که در یک عملیات غافلگیرانه و مسلحانه قبل از انجام هرگونه اقدامی به همراه دو همدست تبهکارش دستگیر و از وی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دو دستگاه خودروی تیزرو که با آن اقدام به حمل و جابجایی محموله مواد افیونی می کرد، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: چندین فقره درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و تهیه سلاح های گرم از جمله اقدامات تبهکارانه این قاچاقچی تحت تعقیب می باشد که در نهایت با اقدام هوشمندانه، در تور انتظامی پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده باند بین المللی قاچاق موادمخدر در سیستان وبلوچستان

دستگیری سرکرده باند بین المللی قاچاق موادمخدر در سیستان وبلوچستان