مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-14پزشكي

30 قلم داروی دامپزشکی ایرانی تا 3 سال آینده وارد بازار می شود


یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه تولید داروهای گیاهی، در صدد است که 30 قلم داروی گیاهی دامپزشکی را تا 3 سال آینده وارد بازار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یک شرکت دانش بنیان، لاله حجازی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات بر پایه گیاهان دارویی گفت: این شرکت دانش بنیان داروسازی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تصمیم دارد بیش از 30 قلم داروی گیاهی دامپزشکی جدید را تا سه سال آینده روانه بازارکند.

وی گفت: این داروها برای درمان بیماری های برونشیت، نیوکاسل، آبله، سی ار دی، آنفولانزای فوق حاد تنفسی در درگیری های حاد استفاده می شود.

حجازی در خصوص یکی از محصولاتی که اخیرا وارد بازار شده است، گفت: بر اساس نیازسنجی متقاضیان حوزه بیماری های طیور و با هدف جلوگیری از خروج ارز، مرکز تحقیقات این شرکت دانش بنیان سال گذشته مطالعات و پژوهش ‎هایی برای تولید دارویی برای رفع بیماری تنفسی طیور و گاها دام آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این داروی گیاهی پس از تامین نیاز بازارهای داخلی به خارج کشور صادر شد، توضیح داد: مرغداران می توانند برای رفع بیماری های تنفسی طیور و دام ها این داروی دانش بنیان را با اطمینان خاطر جایگزین داروهای شیمیایی و گیاهی دیگر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 قلم داروی دامپزشکی ایرانی تا 3 سال آینده وارد بازار می شود

30 قلم داروی دامپزشکی ایرانی تا 3 سال آینده وارد بازار می شود