مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-14سياسي

رییس جمهوری می خواهیم که همه مردم را دور هم جمع کند


رییس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان با اشاره به نحوه مدیریت کشور در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، گفت: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی، به مدیری نیاز داریم که همه جوانان و مردم را دور هم جمع کند تا دست به دست هم، - ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان با اشاره به نحوه مدیریت کشور در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، گفت: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی، به مدیری نیاز داریم که همه جوانان و مردم را دور هم جمع کند تا دست به دست هم، ایران را آباد کنیم.

علی اصغر نقوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای رضایی در سال 60 که مشکلات جنگ تحمیلی، منافقین و بمباران را در کشور داشتیم، فرماندهی سپاه را بر عهده گرفت و توانست کشور را با کمک جوانان ارزشمندی مانند شهید باکری، شهید همت، شهید باقری و غیره نجات دهد.

وی افزود: دکتر رضایی الان نیز می تواند با کمک جوانان و بانوان کشور را از بحران نجات دهد.

نقوی گفت: برخی ها می گویند رییس جمهور اختیاراتی ندارد؛ پرسش ما از آنها این است که اگر این گونه است، پس چرا با تیم و یک هجمه ای در انتخابات ثبت نام می کنند؟ این افراد برای فرار از مسئولیت و عدم توانایی این حرف را می زنند.

رییس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان بیان کرد: رییس جمهور طبق قانون اساسی بالاترین اختیارات را دارد، ضمن اینکه رهبری قوی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری می خواهیم که همه مردم را دور هم جمع کند

رییس جمهوری می خواهیم که همه مردم را دور هم جمع کند