مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-14سياسي

در آستانه انتخابات 1400 جریان اصولگرایی نگران چیست؟


یکی از روزنامه های جریان اصولگرا که از بیت المال هم ارتزاق می کند و خطوط کلی این جریان را مشخص می کند با یادداشتی که نوشته است به نظر می رسد احساس خطر کرده است و مطرح کرده اگر هرکدام از این نامزدها در این فضا احساس پیروزی و موفقت کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی با اشاره به مناظرات انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره ها در سطح یک انتخابات باشکوه و پرشور بین رجال سیاسی که در تراز مردم ایران باشند، نبود.

احمد مازنی درباره این که برخی از چهره های اصولگرا برای این در انتخابات ثبت نام کردند تا در جریان مبارزات انتخاباتی به سید ابراهیم رییسی کمک کنند اما رفته رفته به این نتیجه رسیدند که می توانند خودشان هم رییس جمهور شوند و تاکنون انصراف ندادند، گفت: هنگامی که اکثر قریب به اتفاق نامزدهای جبهه اصلاحات را رد صلاحیت کردند طبعاً برای این که یک رقابت ولو حتی سوری شکل بگیرد ، از بین خود نیروهای یک جبهه باید افرادی را کاندیدا می کردند؛ حالا این که این افراد باتوجه به واقعیت های سیاسی جامعه ایران می توانند در زمینه میزان مشارکت و جلب آرا نقشی داشته باشند بستگش به این دارد که در چه سطحی عمل می کنند.

نمی توان پیش بینی کرد که کدام کاندیداها تا لحظه آخر خواهند ماند این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رفتار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه انتخابات 1400 جریان اصولگرایی نگران چیست؟

در آستانه انتخابات 1400 جریان اصولگرایی نگران چیست؟