مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-14بين الملل

درخواست سران جی 7 از ایران در مورد هواپیمای اوکراینی


رهبران گروه هفت در اطلاعیه ای اعلام کردند: «ما از تلاش ها برای پیگیری شفافیت، پاسخگویی و عدالت در مورد قربانیان پرواز 752 هواپیمایی بین المللی اوکراین که در ژانویه 2020 سقوط کرد، - رهبران گروه هفت در اطلاعیه ای اعلام کردند: ما از تلاش ها برای پیگیری شفافیت، پاسخگویی و عدالت در مورد قربانیان پرواز 752 هواپیمایی بین المللی اوکراین که در ژانویه 2020 سقوط کرد، پشتیبانی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا به نقل از رویترز نوشت: رهبران گروه هفت (انگلستان، ایالات متحده، کانادا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و ژاپن) از تلاش برای پیگیری عدالت برای قربانیان پرواز 752 هواپیمایی بین المللی اوکراین که در ایران سقوط کرد، ابراز حمایت کردند.

این موضوع در بیانیه اجلاس جی 7 بیان شد.

در این اطلاعیه آمده است: ما از تلاش ها برای پیگیری شفافیت، پاسخگویی و عدالت در مورد قربانیان پرواز 752 هواپیمایی بین المللی اوکراین که در ژانویه 2020 سقوط کرد، پشتیبانی می کنیم.

رهبران گروه هفت گفتند: ما از ایران می خواهیم همه فعالیت های موشک بالستیک و سلاح های هسته ای مغایر با قطعنامه 2231 و سایر قطعنامه های مربوطه را متوقف و از اقدامات بی ثبات کننده خودداری کنند و در تقویت ثبات و صلح منطقه ای نقش سازنده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سران جی 7 از ایران در مورد هواپیمای اوکراینی

درخواست سران جی 7 از ایران در مورد هواپیمای اوکراینی