مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-14سياسي

امید آفرینی از مهمترین وظایف مدیران کشور است


رییس کل دادگستری استان یزد امید آفرینی را از مهترین وظایف مدیران در کشور ذکر کرد و گفت: باید حربه ی یأس آفرینی دشمن را شکست و مردم را برای مشارکت در سرنوشت خودشان به صحنه آورد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد امید آفرینی را از مهترین وظایف مدیران در کشور ذکر کرد و گفت: باید حربه ی یأس آفرینی دشمن را شکست و مردم را برای مشارکت در سرنوشت خودشان به صحنه آورد.

غلامعلی دهشیری در نشست روشنگری و بصیرت ادارات استان یزد که به همت پایگاه بسیج شهیدین دادگستری برگزار شد، گفت: شکل گیری یک انتخابات پرشور و باشکوه نیازمند چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم است که همه آحاد جامعه و مدیران باید در تحقق این چهار رکن تلاش کنند.

وی افزود: تأمین امنیت انتخابات با تلاش نیروهای قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی صورت می گیرد و تأمین سلامت و رقابت سالم با امانت داری، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری، تدین و تعهد مجریان و ناظران محقق می شود.

وی تصریح کرد: 28 خرداد سال جاری یکی از روزهای حساس این کشور است که سرنوشت 4 یا 8 سال آتی کشور و شاید به لحاظ برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های کلان، سرنوشت آینده کشور رقم خواهد خورد.

این مقام قضایی، امید آفرینی را از مهترین وظایف مدیران در کشور دانست و بیان کرد: در حالی که معاندین، منافقین، دشمنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آفرینی از مهمترین وظایف مدیران کشور است

امید آفرینی از مهمترین وظایف مدیران کشور است