مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-14ورزشي

آغاز پایش سلامت المپیکی ها/ بررسی وضعیت سلامت، کرونا و دوپینگ ورزشکاران


فعالیت مربوط به تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی، با محوریت حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ آغاز شد.

- فعالیت مربوط به تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی، با محوریت حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به اهمیت مقوله سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک، برنامه جامعی را در رابطه با مقوله سلامت ورزشکاران المپیکی در دستور کار قرارداده است که شامل حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ است.

باید خاطرنشان کرد پیش از همه گیری ویروس کرونا، فعالیت مربوط به تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی آغاز شده بود که با شیوع این ویروس و تعویق بازی های المپیک، مقوله آنتی کرونا نیز به حفظ سلامت ورزشکاران اضافه شد که در این رابطه علاوه بر فعالیت های آموزشی، پایش مستمر ورزشکاران و واکسیناسیون آن ها در دستور کار قرار گرفت.

در همین رابطه فدراسیون پزشکی ورزشی از امروز، تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران المیپیکی را کلید زد و شماری از ورزشکاران رشته های تیراندازی، بوکس، تنیس روی میز و قایقرانی با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات و مشاوره های فوق تخصصی و تخصصی قرار گرفتند و در روزهای آینده و به مرور ورزشکاران المپیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش سلامت المپیکی ها/ بررسی وضعیت سلامت، کرونا و دوپینگ ورزشکاران

آغاز پایش سلامت المپیکی ها/ بررسی وضعیت سلامت، کرونا و دوپینگ ورزشکاران