مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-14سياسي

مطالبات تولیدکنندگان خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟


سه روز به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم ترین رخداد کشور در سال جاری باقی مانده و تب و تاب انتخابات هر روز در حال افزایش است.

- ایسنا/خراسان شمالی سه روز به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم ترین رخداد کشور در سال جاری باقی مانده و تب و تاب انتخابات هر روز در حال افزایش است.

در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری تجربه ثابت کرده آنچه در کنار شعارها و وعده ها توجهات مردم و کارشناسان و تحلیل گران را بیش از هرچیز به خود جلب می کند برنامه های اقتصادی نامزدهاست که می تواند به برگ برنده آنها در این رخداد تبدیل شود، به ویژه آنکه در این دوره از انتخابات با توجه به شرایط دشوار اقتصادی کشور این برنامه ها بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در همین راستا، حل مشکلات اقتصادی و تقویت بخش تولید بدون شک از مهم ترین اقدامات و اولویت های رییس دولت آینده باید باشد، موضوعی که مسوولان ارشد نظام و هم مردم و هم کارشناسان بر آن اتفاق نظر دارند و در این بین باید اذعان کرد بسیاری از خواسته ها و انتظارات فعالان اقتصادی همان نیازها و اولویت های اساسی است که رییس جمهوری آینده باید بدان ها توجه ویژه و جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات تولیدکنندگان خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟

مطالبات تولیدکنندگان خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟