مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-14سياسي

جلیلی: رقیب روحانی بودم اما سعی کردم به دولت او کمک کنم


یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من رقیب روحانی بودم اما سعی کردم هرچه از دستم برمی آید به همین دولت روحانی کمک کنیم.

- یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من رقیب روحانی بودم اما سعی کردم هرچه از دستم برمی آید به همین دولت روحانی کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی امروز در جمع تاکسی رانان ترمینال غرب تهران اظهار کرد: من چندین سال از همین ترمینال با تاکسی به محل زندگی خود در کرج می رفتم و با مشکلات شما تاکسی ران ها آشنا هستم.

برادری که از سنقر همدان آمده است و می گوید من دامداری را رها کردم و به تهران آمدم برای کار، به ایشان می گویم اگر روستای شما در وضعیت مطلوب قرار داشت، آیا به تهران می آمدید؟ وی ادامه داد: برادر دیگری می گوید دانشجوی دکتری عمران است و در بخش اداری ترمینال مشغول است.

اگر زمینه اشتغال شما در حوزه تحصیلی خودت فراهم میشد، کار غیرتخصصی می کردید؟ این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در این هشت سال به هر دلیلی که قطعا غیرموجه است، بیمه رانندگان تاکسی دچار مشکل شده است.

خدای ناکرده اگر حادثه یا کسالتی برای راننده تاکسی پیش بیاید، وضعیت درآمدی او دچار مشکل می شود.

ما طرحی داریم که کارت اعتباری با مبلغ مشخص در اختیار رانندگان تاکسی و مشاغلی که روزمزد هستند قرار بگیرد تا در شرایط ضرور، معیشت روزمره آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: رقیب روحانی بودم اما سعی کردم به دولت او کمک کنم

جلیلی: رقیب روحانی بودم اما سعی کردم به دولت او کمک کنم