مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-14سياسي

هواداران نامزدها مراقب باشند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان گفت : نصب یا نقش هر گونه علائم یا الصاق هر نوع نوشته آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی خودروها ممنوع است.

- سرهنگ بوالفضل کهزادی اظهار کرد: برخی از رانندگان همزمان با شروع تبلیغات میدانی نامزدهای شورای شهر و ریاست جمهوری اقدام به الصاق تصاویر کاندیداهای مورد نظر خود می کنند که از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می گیرد چون برابر ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد : برابر جدول تخلفات کد 2069 نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان ها مبلغ 3 و 6 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است که پلیس موظف است با متخلفان برخورد کند.

کهزادی از رانندگان و هواداران نامزدها خواست از نصب و الصاق هرگونه تبلیغات بر بدنه وسیله نقلیه خود جدا خودداری کنند، چرا که این موضوع منجر به حوادث رانندگی ناشی از حواس پرتی و عدم توجه به جلو رانندگان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواداران نامزدها مراقب باشند

هواداران نامزدها مراقب باشند