مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-14حوادث

کاهش 30 درصدی سرقت قطعات خودرو در مازندران


رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 30 درصدی سرقت قطعات داخلی خودرو و دستگیری 100 سارق در سطح استان خبر داد.

- سید محسن جعفری اظهارکرد: به منظور مدیر مهار رشد سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس با اجرای طرح هایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی، با بهره گیری از ظرفیت مردم و سازمان های تاثیرگذار در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: به همین منظور ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان با انجام طرح های مختلف پیشگیرانه ، اتخاذ تدابیر انتظامی و با تلاش های شبانه روزی، موفق به کاهش 30 درصدی سرقت وسایل و قطعات خودرو از ابتدای سال تا کنون شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از افزایش 14 درصدی کشفیات سرقت وسایل و قطعات خودرو در حوزه پلیس پیشگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و یادآورشد: در این راستا 100سارق نیز توسط ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران با تأکید بر ضرورت مشارکت شهروندان و نهاد ها با نیروی انتظامی در امر پیشگیری از سرقت خاطر نشان ساخت: چنانچه هر یک از افراد جامعه با به کاربستن راهکارهایی ، قادر باشند فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان و تبهکاران سلب و یا محدود کنند، تا حد زیادی از بروز جرم پیشگیری کرده و در کاهش جرایم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی سرقت قطعات خودرو در مازندران

کاهش 30 درصدی سرقت قطعات خودرو در مازندران