مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14سياسي

مهار بلند مرتبه سازی در پایتخت/ کاهش 63 درصدی پروانه های مسکونی مغایر


شهردار تهران یکی از اقدامات شهرداری را مهار رشد بی رویه بلند مرتبه سازی نسبت به دوره قبل و کاهش 90 درصدی زیربنای پروانه ها عنوان کرد.

- شهردار تهران یکی از اقدامات شهرداری را مهار رشد بی رویه بلند مرتبه سازی نسبت به دوره قبل و کاهش 90 درصدی زیربنای پروانه ها عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی آنلاین با کارکنان شهرداری تهران دستاوردهای مدیریت شهری پنجم را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه اخیرا در شورای شهر تهران گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران به شورای شهر تهران و بنا به ماموریتی که بر عهده شهرداری تهران گذاشته شده بود، ارائه شد، گفت: این گزارش عمدتا حول این محور که چه تحویل گرفتیم و الان که آخر دوره پنجم شوراست چه چیزی و با چه تغییراتی تحویل می دهیم، است.

به گفته وی، گزارش تحویل و تحول بر اساس 9 محور، انضباط ساخت و ساز و بهسازی کالبدی، عدالت توزیعی، توسعه زیرساختی و تسهیل ترافیک، مالیه شهرداری، ارتقاء کارآیی سازمان، مشارکت اجتماعی و رضایت شهروندی، ایمنی و محیط زیست پایدار، حفاظت از میراث طبیعی و تاریخی شهر، هوشمندسازی و شفافیت است.

شهردار تهران ادامه داد: در حوزه نخست؛ کاهش 50 درصدی متوسط زیربنای سالانه پروانه های صادره مسکونی ، کاهش میزان مغایرت ارتفاعی پروانه های صادره در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار بلند مرتبه سازی در پایتخت/ کاهش 63 درصدی پروانه های مسکونی مغایر

مهار بلند مرتبه سازی در پایتخت/ کاهش 63 درصدی پروانه های مسکونی مغایر