مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-14اقتصادي

جاماندگان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان بخوانند


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه 1400 تمدید شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه 1400 تمدید شد.

علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیش از این 19 خرداد ماه آخرین فرصت جهت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان اعلام شده بود که با توجه به اتمام این زمان، بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی مهلت خود اظهاری و ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خانوارها توسط سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه 1400 تمدید شد.

وی افزود: افراد جامانده از ثبت نام می توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی شان، اطلاعات ملکی و سکونتی خود را در این سامانه درج کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: افزایش مهلت زمانی ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی از چند روز قبل به ستاد ملی کرونا پیشنهاد شده بود که در جلسه هفتاد و دوم ستاد ملی کرونا و در جهت کاهش ازدحام و مراجعات حضوری مردم به مراجع ذی ربط برای ثبت اطلاعات، تمدید این زمان مورد موافقت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طبق الزام قانونی (اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب دی 1399) تمام سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر مکلف شدند تا اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان بخوانند

جاماندگان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان بخوانند