مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-14سياسي

مفاسد بی سابقه ای در شورای دورهٔ پنجم قزوین رخ داد


دبیر حزب مؤتلفهٔ اسلامی استان قزوین گفت: در کنار ضعف های جدی که در توانمندی و کارآمدی شوراهای دورهٔ پنجم وجود داشت، متأسفانه مفاسدی در این دوره از شوراها به صورت گسترده رخ داد که بی سابقه و یا کم سابقه بود.

- محمدحسین شفیعی ها، دبیر حزب مؤتلفهٔ اسلامی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا شوراها مرکزی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریت شهری هستند.

وی افزود: به تبع دولت مستقر فعلی که دچار ضعف های فراوانی بود، شوراهای شهر نیز عمدتاً این دوره متأثر از دولت تدبیر و امید بود و متاًسفانه باید اذعان کرد که آنان نیز در عملکرد خود دچار ضعف ها و کاستی های فراوان بودند و وضعیت کنونی شهرها گویای این مسئله است.

شفیعی ها ادامه داد: در کنار ضعف های جدی که در توانمندی و کارآمدی شوراهای دورهٔ پنجم وجود داشت، متأسفانه مفاسدی که در این دوره از شوراها به صورت گسترده شاهد آن بودیم، حتی در شورای شهر قزوین در طول دوره های گذشته نیز بی سابقه و یا کم سابقه بوده است و در دورهٔ پنجم این ویروس مهلک و آسیب زا وارد شورای قزوین شد و نتیجهٔ آن این بود که ما امروز خلأهای فراوانی در شهر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاسد بی سابقه ای در شورای دورهٔ پنجم قزوین رخ داد

مفاسد بی سابقه ای در شورای دورهٔ پنجم قزوین رخ داد