مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-14اقتصادي

راه اندازی کسب وکار با 1.5 میلیون تومان و اشتغال 25 نفر در بویین زهرا


یک سال و نیم پیش با یک و نیم میلیون تومان کسب و کار تولید محصولات چرمی را راه اندازی کردیم و در حال حاضر برای 25 نفر شغل ایجاد کردیم؛ - ایسنا/قزوین یک کارآفرین قزوینی گفت: یک سال و نیم پیش با یک و نیم میلیون تومان کسب و کار تولید محصولات چرمی را راه اندازی کردیم و در حال حاضر برای 25 نفر شغل ایجاد کردیم؛ محصولات تولید شده نیز توسط یک تاجر به عراق صادر می شود.

سعید جمالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یک سال و نیم پیش با یک و نیم میلیون تومان کسب و کار تولید محصولات چرمی را راه اندازی کردیم و در حال حاضر برای 25 نفر شغل ایجاد کردیم.

تولید چرم در منازل توسط بانوان صورت می گیرد و در کارگاه نیز آموزش ها ارائه می شود؛ پس از آموزش افراد علاقه مند در کارگاه جذب می شوند معمولاً درآمدها بستگی به کارکرد فعالان دارد و معمولاً از ماهانه 400 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند.

وی تصریح کرد: برای فروش محصولات چرمی اغلب تولیدکنندگان با مشکل مواجه هستند ولی یکی از تجار محصولات را سفارش می دهد و ما پس از تولید آن را تحویل می دهیم، این صادرکننده محصولات را به عراق صادر می کند.

این کارآفرین اظهار کرد: در تولید محصولات چرمی قیمت یراق آلات وارداتی روزبه روز افزایش پیدا می کند و در این خصوص مشکلات عدیده ای داریم؛ با یک تولیدکننده ایرانی مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کسب وکار با 1.5 میلیون تومان و اشتغال 25 نفر در بویین زهرا

راه اندازی کسب وکار با 1.5 میلیون تومان و اشتغال 25 نفر در بویین زهرا