مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-14سياسي

انتظارات جامعه سلامت از رییس جمهور آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: انتظار داریم رییس جمهور آینده اقداماتی در زمینه نظام ارجاع، پرونده الکترونیک، سطح بندی مراقبت های سلامت و یکپارچه سازی بیمه ها انجام دهد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: انتظار داریم رییس جمهور آینده اقداماتی در زمینه نظام ارجاع، پرونده الکترونیک، سطح بندی مراقبت های سلامت و یکپارچه سازی بیمه ها انجام دهد.

دکتر رشید حیدری مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور در انتخابات، شرکت در تعیین سرنوشت یک جامعه است و انتخابات در همه جوامع رویدادی است که می تواند آینده مملکت را رقم بزند.

وی تصریح کرد: انتخابات هایی که در طول تاریخ انقلاب برگزار شده در مشروعیت نظام تأثیر داشته داشته و در انتخابات ریاست جمهوری هر چه مشارکت بالاتر باشد، قدرت چانه زنی بین المللی بیشتری در خارج و قدرت انسجام بیشتری در داخل کشور ایجاد می کند.

حیدری مقدم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم که به ریاست آقای حسن روحانی بود، توجه بسیار خوبی به بخش سلامت کشور شد که یکی از این اقدامات طرح تحول نظام سلامت بود.

زیرساخت ها و تجهیزاتی که در طرح تحول نظام سلامت فراهم شد در ایام پاندمی کرونا به داد ما رسید و توانست ما را از این بحران نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات جامعه سلامت از رییس جمهور آینده

انتظارات جامعه سلامت از رییس جمهور آینده